voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


zaterdag 18 augustus 2012

#Challenge 6 bij ge-we#


Goede morgen allemaal,
Gezellig dat jullie weer even langskomen op mijn blog.
Deze kaart heb ik gemaakt als voorbeeld kaart bij ge-we 
De opdracht komt van Marjan v.d. Wiel, maak een baby kaart.
Dit is mijn bijdrage.

klik op de foto voor een grotere afbeelding

 Heb hiervoor gebruik gemaakt van de CreaTables LRo242 en de LR0227 (takjes). De bloemen zijn ook gemaakt van de LR0242 die ik heb versiert met een spacer en een klein roosje.



Het achtergrond papier is van Maja Design "vintage Summer Basics" en de foto van de baby is uit eigen voorraad.
Verdere versiering is een stukje kant en wat veertjes.
Heb het geheel gesponst met Distressinkt "vintage photo".
Iedereen een hele fijne en gezellige, zonnige dag toegewenst.
Groetjes en




8 opmerkingen:

  1. wat een plaatje van een kaart weer Thea, de bloemen vind ik er echt super bij, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje
    schitterend

    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart, heb je weer gemaakt Thea,
    echt een lieverd.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een van die geweldige kaartjes, jeugd sentiment I LOVE IT, deze zou ik graag namaken natuurlijk met een andere mal en bloemen ik heb deze mal en bloemenmal geen eens maar het gaat om het idee.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke bloemen op een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaarten zijn stuk voor stuk juweeltjes Thea!!!
    Vriendelijke groeten,Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea, Vielen Dank für Deinen Komment auf meinem Blog.
    Du machst sehr schöne Karten, sie gefallen mir .
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.