voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


woensdag 12 september 2012

Goede morgen allemaal en leuk dat jullie weer even langs komen.
Ik wil iedereen ook heel hartelijk bedanken voor de lieve reacties op mijn kaarten, vind het heel erg leuk om te lezen.

Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van:
CreaTables LR0240 , CrafTables CR1226.
Knipvel MB0140 en Pretty Paperbloc PK9087.
Het stempeltje is EC0132 (allemaal van Marianne Design).
Als verdere versiering heb ik een kantje voor de strik en een kantje aan de onderkant en wat bloemen gebruikt.

Iedereen weer een hele fijne en gezellige dag toegewenst.
Groetjes en

7 opmerkingen:

  1. Nou nou Thea, het wordt steeds mooier, wat een werk heb je er weer van gemaakt, ik weet niet waar ik het eerst moet kijken, mooie kleuren ook, groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, een waar kunstwerk.

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thea wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    Deze mallen zijn weer zo mooi om kaarten mee te maken.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit geworden, Thea.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww Thea wat een schitterende kaart, ik
    vind het een juweeltje om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Hij is prachtig Thea , Toppertje !

    Fijne avond

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een schitterende kaart Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.