voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


woensdag 30 juli 2014

Babybedje in grove lijnen uitgelegd


Goede middag allemaal,
Afgelopen week weer even zitten spelen met verschillende mallen van Marianne Design.
Had wel een idee wat ik wilde gaan maken maar er komt toch altijd iets anders tevoorschijn als ik dacht hi hi hi.
Dit is het resultaat geworden en ben er best wel tevreden mee al zeg ik het zelf.
klik op foto voor groter formaat
Ik zal in grove lijnen uitleggen hoe ik hem heb gemaakt.
Gebruikte materialen zijn:
Wit cardstoc, CreaTables LR0155, LR0219, LR0264, LR0266, LR0270, LR0285, LR0326
Tule ribbon JU0924, parelkoord, wit vilt en vulling voor het bedje wat kleine roosjes voor op het “kussentje”

Voor het bakje heb je nodig wit cardstock
De hoogte is hier 12 cm en de breedte is 16 cm.

 voor het hoofd en voeteneind
 de legger waar het bakje op komt te staan




 
Vouw het bakje in model en plak het hoofd en voeteneind op.
Vouw de bovenkant naar binnen en knip daarbij de hoekje af om het passend te maken.
Plak vast.
Stans LR0266 4 x uit en plak er 2 op elkaar , LR0264 2 x uitstansen en op elkaar plakken, LR0270 2x en de rest 1 x uit
Vouw de zijkanten open van het staandertje en plaats deze tussen de 2 LR0266 stansen,  ± 2 cm vanaf de onderkant.
Plak op het balkje dubbelzijdig tape en plak het bakje in het midden.
Plak aan het hoofdeind de dubbele LR 0264 en vouw de bovenkant naar voren.
Maak van de tule een gordijntje door het aan de bovenkant met heel dun ijzerdraad te vormen en tussen het “rastertje aan de achterkant te steken en terug te laten lopen aan de onderkant zodat het netjes en stevig in model blijft .
Verder versieren zoals op de foto.
Veel plezier er mee.
Laat even weten als je hem ook gemaakt heb dan kom ik even naar he resultaat kijken.
Laat ook even weten waar je hem vandaan heb, dat waardeer ik ten zeerste.

Groetjes en





7 opmerkingen:

  1. wouw wat mooi, leuk dat je de beschrijving er ook bij hebt gezet , ga hem ook een keer proberen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag vaker dingen in elkaar 'flansen'!! Wat heb je dit supermooi gemaakt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer TOP gedaan Thea!!
    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze ook weer geweldig mooi geworden Thea! Echt weer een kunstwerkje voor achter glas.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Чудесная сказочная кроватка для малышки!!!! Большое спасибо за учебник!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Thea.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is super Thea
    ik reageer wel n beetje laat
    maar blog eigenlijk nooit hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.