voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


zondag 12 maart 2017

Langs de waterkant


 Hallo allemaal,

Voor het DT blog van Marianne Design staan vandaag de vijverkaarten in de spotlight. De schitterende laatste nieuwe mallen zijn hiervoor super en een feestje om te doen.
Hier mijn kaartje.


De basis is een hagelwitte dubbele vierkante kaart van 15 x 15 cm met daarop wat ouder maar nog heel mooi gesponst designpapier van 14, 5 x 14, 5 cm. Plak hierop de andere kleur van 13,5 x 13, 5 cm en pons ook deze rondom en plak deze schuin op. Stans uit hagelwit de Mal, spons deze met pine needles. Stans met het middengedeelte van de mal, uit het decoupage vel het plaatje,  spons rondom en plak op in het midden van de stans. Stans uit mosgroen de sigaren, en de bladen van de waterlelie en uit olijfgroen de kikkers. spons deze allemaal met walnut stain. Stans uit anjerwit de bloemen van de waterlelie en de libel. Spons deze met tattered rose en de libel met walnut stain.
Plak nu alles op de kaart zoals op de foto en plak de libel en de waterleliebloemen iets hoger met siliconenkit. 
Hoop dat jullie hier weer leuke ideetje bij opdoen voor eigen gebruik.
Hele fijne dag en groetjes
Thea 

Gebruikte materialen staan op het DT blog van Marianne Design

3 opmerkingen:

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.