voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


zondag 30 april 2017

Vandaag is jou dag- Bloghop Papicolor


Hiep Hiep Hoera!!!
Vandaag is het feest bij Papicolor, want Papicolor is alweer 5 jaar oud!!!
Dit gaan we natuurlijk groots vieren, kom je ook op ons feestje?


Voor de verjaardag heeft het blog van Papicolor een nieuwe look gekregen.
En om dit te vieren nodigt het designteam jullie uit om mee te doen aan een bloghop.
Tijdens deze bloghop zijn er cadeau's te winnen,
help je mee zoeken, wie weet win je er een.
Ennnnn we hebben op het Papicolor blog ook een geweldige verrassing voor je
we mogen een prijzen pakket ter waarde van € 50,-- verloten.
Waarom?? om je te bedanken voor je jaren lange bezoek
aan ons blog. 
We weten wel dat je niet altijd tijd hebt gehad om langs te komen
maar de keren dat je er wel was waarderen we heel erg.
Je moet er natuurlijk wel wat voor doen om deze mooie prijs te winnen.
eet een gebakje met een kopje Thee/koffie met ons mee.
(deze maak je dan wel even zelf in je eigen keuken)
Dan, als je zit te genieten, word je volger van het blog als je dat nog niet bent
en laat je een reactie achter onder dit bericht. 
Wil je dan nog meer kans maken, help dan zoeken naar de
verloren prijzen.
We willen natuurlijk wel weten of je goed gezocht hebt, dat kun 
je ons laten weten door een reactie bij de blogs achter te laten. 
De dames van het team kiezen dan een winnaar.
Ik ben één van  de de DT leden die een prijs van € 20 mag verloten.
Alleen diegene die op alle blogs van de DT leden reageren en volger van het Papicolor blog creaties met papier worden, maken kans op die mooie prijs.

En als dat nog niet genoeg is, wist je dat we ook een facebook groep hebben.
Wanneer je daar lid word maak je ook nog eens kans op mooie prijzen.
Facebook

We starten met de bloghop op ons eigen blog Creaties met Papier   
daarna ga je naar de volgende blogs van

volgende week 8 mei maken we de winnaar(s) bekend.


Hallo allemaal
Ook ik heb een feestelijke kaart gemaakt die ik aan jullie wil laten zien:

Snij anjerwit van 13 x 26 cm,  ril en vouw op 13 cm.

Snij van Irisblauw 12,7 x 12,7 en 10,5 x 10,5 cm.
anjerwit 12,2 x 12,2 en 10 x 6 cm.
en plak dit op de voorkant van de kaart.

Snij Bloesem van 10 x 6 cm
donker grijs van 6,5 x 4,5
en plak dit op zoals op de foto

Snij Irisblauw 2 x 12 cm en 4 x 1,8
donkergrijs van 2,5 x 1 cm
knip hieruitaan één kant een hoekje zodat er een vlaggetje ontstaat.
Snij van donker grijs ook 2 maal 4,5 x 6,5, van anjerwit een stukje van 4 x 2,5 en maak hierop wat lijntjes.
Pons wat verschillende maten rondjes uit donker grijs en Bloesem.
plak dit alles zoals op de foto.

Stans de kop en schotel uit bloesen en het lepeltje uit anjerwit, knip het plaatje uit en plak dit op.
Heb uit de hand de tekst gemaakt met zwarte inkt

Werk af met wat bloemetjes en plakparels.
Hoop dat jullie hier weer een leuk ideetje uit kunnen halen voor eigen gebruik.
 Wat leuk dat je hier langskwam! Heb je al prijzen kunnen vinden?
Gebrukt Original Papicolor
Anjerwit 903
Donkergrijs 929
Irisblauw 931
Bloesem 934





28 opmerkingen:

  1. Prachtige kleurencombinatie en natuurlijk gefeliciteerd met het 5 jarige bestaan en op naar de volgende 50! Uiteraard heb ik de kadobon ontdekt :D
    Erg mooie kaart!
    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en fijn dat je het zo duidelijk uitlegt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi kaartje. Die macarons blijft een leuke afbeelding en zeker toepasselijk bij een feestje.
    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en lekker (macarons) kaartje heb je gemaakt, Thea en wat gaaf dat jij ook een cadeaubon weg mag verloten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,

    Wat een gezellige kaart heb je gemaakt en ook zo`n leuke sketch .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Koffie- en theekaarten mijn favoriete onderwerp.
    En jou kaart is schitterend met je handlettering erop.
    Super dat ook jij een van de DT-leden bent die een prijs mag verloten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmmmmm macarons het water loopt al in de mond,
    erg leuke kaart heb je er mee gemaakt
    mooie kleuren ook die je gebuikt hebt

    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Thea! Je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOk een leuke kaart Thea en ook super dat je daar je werkwijze bij hebt gezet. En ook een super leuk kadootje te winnen bij.!!!

    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt Thea.
    Wat een mooie kleurcombinatie.
    Leuk cadeautje heb je in de aanbieding, spannend
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super kaart zeg en wat een fijne beschrijving erbij. Dank voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een mooie strakke kaart gemaakt.
    Ik heb het cadeautje ook gevonden. Dank je voor de inspiratie.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart met alle mooie matetialen van Marianne design. Leuk met dit papier erbij. Heel leuk deze strakke stijl Thea. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaartjes weer, ik kijk er altijd met
    plezier naar naar jouw kaarten. Ik geef te weinig reacties,
    maar ik zie wel veel, wilde ik je even laten weten.
    Fijne dag groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave creatie! Bedankt voor de duidelijke uitleg, ik vind het heel mooi! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig wat een super leuke kaart, duidelijk uitgelegd.
    Wat leuk dat je hier op het blog ook een cadeautje mag verloten. ;-)

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Thea en duidelijke uitleg. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke uitleg van deze mooie kaart! ik ga hem eens opslaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En die 20 euro komt hier natuurlijk ook goed van pas om van die leuke dingetjes te kunnen kopen!

      Verwijderen
  19. een hele mooie kaart en zo feestelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellige lekkere kaart, je krijgt er bijna zin in. Grt Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een gezellige kaart, echt feestelijk door de mooie zachte kleurtjes en de heerlijke traktatie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart !
    Groetjes ann

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze vind ik echt een super kaart
    Heb je cadeautje gevonden
    Groetjes Jill

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Thea! Je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    Groetjes Suzan
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.