voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


donderdag 21 september 2017

Bloghop 19 Marianne Design "huisjes bouwen"

Leuk dat je mee doet met de Marianne Design bloghop van deze maand! 
De bloghop start bij het Marianne Design Inspiratie Blog, ben je daar niet begonnen? Klik dan op onderstaand logo en lees alles over 
de bloghop en de verloting van de bloghop-prijs!


 



Hop tussen donderdag 21 september en zondag 24 september gezellig mee van het ene naar het andere blog en laat onderweg bij iedere hop een reactie achter.

Dit is de volgorde van de bloghop:


Start  Marianne Design Blog
Thea ( JE BENT NU HIER)
Marleen
Wybrich 
Finish Marianne Design Blog




COL1326 Collectable Tall House
COL1327 Collectable Low House
COL1328 Collectable Christmas Chalet


 De Collectable huisjes zijn al sinds de zomer 2013 in de collectie en waren direct een hit voor Kerst- en Winterkaarten. Sinds 2015 hebben we een tweede Village Decoration set en verschillende horizons in de Creatables series uitgebracht om onder andere ook deze huisjes voor andere te gebruiken. Dit jaar komen er maar liefst 3 Village Decoration sets bij! Plat op kaarten, in box cards of op bendy cards, het geeft weer veel nieuwe mogelijkheden. In deze bloghop willen we kort laten zien hoe je al deze Collectables en Creatables kunt combineren tot hele verschillende kaarten.


COL1329 Collectable Christmas mini village
COL1330 Village Decoration set 1

Dit is mijn bijdrage


De basis is een donkerbruine easel van 15 x 30 gerild op 7,5dal- 15dal- 18berg- 21dal- 23berg en 25dal cm. Snij een hagelwitte kaart van 14,5 x 14, 5 cm en stempel de dennen rij en zonder te inkten nog een rij er boven. Maak de lucht door draaiende bewegingen te maken. Stans alle huisjes en lantaarnpaaltjes uit lichtbruin, spons ze met donker bruine inkt en mat ze op donker bruin, knip ze iets groter uit.Stans bij de grote de sneeuw uit hagelwit en maak bij de kleine huisjes de sneeuw met een sneeuwpen. Doe dat ook bij de bomen.Plak de kleine huisjes links op de kaart en één van de grote verhoogt met wat kit er naast. Plak de rest van de huisjes, bomen en hertje op de kaart zoals op de foto. Op de voorkant heb ik wat eis effect gesmeerd met een kwastje en wat bloemetjes op de rand. Je kan er nog een tekst bij zetten als je dat leuk vind.


Je mag nu verder hoppen naar....

Laat je inspireren door de prachtige creaties van de teamleden en vergeet niet een reactie achter te laten bij iedereen om kans te maken op de Bloghop prijs!

Veel plezier!
Hele fijne dag, groetjes en tot de volgende bloghop


58 opmerkingen:

  1. Wat leuk deze huisjes en wat heb je er een mooie kaart van gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig dorp op je kaart. Die huisjes zijn zo schattig! Je maakte een prachtig kaartje, Thea!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij deze kaart waant je haast echt in een dorpje. Zo echt neer gezet. De achtergrond is prachtig gedaan. Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de huisjes.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ewauwie wat ontzettend leuk gedaan. T lijkt zo echt een dorpje. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! I love this winter cottage scene and your creativity enhances the more beauty in it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi deze .prachtig gedaan

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt met de huisjes, echt heel gaaf.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt echt een mooie kaart gemaakt. Dat met de tweede keer stempelen van de bomen rij, ga ik onthouden, die wist ik niet. Geniaal gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige uitvoering met de gebruikte mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whow,Wat heb je een super mooie kaart heb je ervan gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hop...hop.. wat een gave kaart.
    Een super leuk idee om de huisje op deze manier te gebruiken... net een echt "dorpje"

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een super leuke kaart, dank je wel voor de uitleg. Je wordt helemaal verliefd op deze huisjes.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart.Echt heel mooi! Bedankt voor je uitleg.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige stadscene heb je gemaakt. mooie achtergrond gestempeld. Dat 'lichte'stempelwerk past er ook mooi bij. Echt een 'sneeuwbui op komst' effect. prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw, wat een prachtige sfeervolle kaart! Ik zou zo wel door dat dorpje willen lopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend stilleven Thea, je waant je echt in een winterse wereld op jouw kaart,super!
    Fijne dag en lieve groetjes,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf winterdorpje. Daar wil ik zo wel doorheen lopen.
    Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig kaartje met de huisjes vanochtend was ik ws te snel want toen stond ie er nog niet op al wel de link op het inspiratieblog, maar nu heb ik jullie alle 3 gezien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, that ia such a gorgeous creation. Fabulous design and such pretty colours. Love these house dies. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een enig dorp Thea. Super leuk gemaakt met al deze mallen... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk dorp heb je gecreëerd, daar leent zo'n easel kaart zich perfect voor. Ik waan me in Oostenrijk. ;-)

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je weet er iedere keer weer wat mooi's van te maken ,erg mooi gedaan
    gr
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card! I love the houses and the village accessories! Fabulous dies! Such pretty details on your dimensional card!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig winterdorpje heb je gemaakt met de huisjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Anoniem18:25

    Je hebt er weer een hele mooie kaart van gemaakt. Ik vind het kaart model op zich al erg leuk.
    Groetjes Coby aan de Wiel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. o wow Thea een schitterende opgebouwde kaart. heel mooi gedaan

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow, wat een prachtige kaart, het is net een 3D schilderijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a cute little village. Love the pop up style card.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, schitterende easelkaart! Compleet landschap, doet me een beetje aan een modeltreinbaan denken, erg mooi!
    Ik hop verder naar Marleen....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat prachtig, laat de sneeuw maar komen :)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jij hebt een heel leuke winterkaart gemaakt, Thea!!
    Heel mooi opgebouwd!!
    Bedankt voor de inspiratie en je goede uitleg.
    Groetjes Eva.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig!! Er zit zoveel diepte in je kaart niet alleen het effect van de laagjes maar je hebt ook zo mooi de bomenrij gestempeld met de schaduw!!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooie diepte in de kaart, met een prachtige achtergrond.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een schitterend easelkaartje Thea...zo leuk die diepte erin....lijkt wel een echt dorpje zo...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh, wat een prachtig kerstdorp heb jij er van gemaakt Thea!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schitterend tafereeltje Thea....echt heel erg leuk gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow wat gaaf zeg, hoe mooi hoe je de huisjes verwerkt hebt op deze kaart. Klasse. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw, wat een kunstwerkje om al die huisjes zo te verwerken. Mooi met dit model kaart, geeft zoveel diepte.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Schitterende kaart heb je gemaakt Thea.
    Zou er zo willen wonen ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtig wat super leuk gemaakt.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuk idee zo, door de verschillende lagen zit er echt diepte in. Mooi! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een mooi winters tafereeltje. Alsof je zo een winterdorpje in wandelt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Leuk zo als die huisjes bij elkaar gecombineerd.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw!! Het is net een klein 3d schilderijtje! Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw Thea,
    Wat een gave creatie met de leuke huisjes van Marianne.
    Super idee!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een leuk winters landschap, dit doet mij denken aan de wintersport vakanties in Oosterijk vroeger!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wonderful winter scene and really great card. Love everithing about it!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Mooie winterse kaart. Super dat 3d effect. Heel mooi.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mooi effect heb je in de kaart.
    groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  51. super kaartje, en wat kun je er toch veel mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat mooi zoals me met de huisjes diepte hebt verwerkt op je kaart. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een mooi winters tafereeltje is het geworden.

    Groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. wat een heerlijk mooi winters landschap, tof hoe je diepte gecreëerd hebt op je kaart Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. wow, amazing design, I love your scene.

    BeantwoordenVerwijderen

  56. Dit bericht is bedoeld voor werknemers, handelaren, boeren en ondernemers die financiële hulp nodig hebben om te slagen. Krijg onze verschillende leningaanbiedingen, krediet met zeer eenvoudige voorwaarden aan een rentevoet van 3% per jaar. Onze overdrachten zijn door de bank verzekerd voor de beveiliging van transacties en u hebt de mogelijkheid om toegang te krijgen tot uw tegoed met een garantie van 72 uur. Neem daarom contact met ons op voor meer informatie, dank u.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com

    WhastApp: +33 756924191

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.