voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


zondag 19 november 2017

Advent kalender




Hallo allemaal,
Voor deze maand heb ik een advent kalender gemaakt.
Het Memobord is van te voren bewerkt met Gesso.
Hier zijn 24 kleine doosjes op geplakt gemaakt van het Aqua Color blokje.
Leuk voor kleine cadeautjes of snoepjes.
Er zijn 12 van 2 cm hoog en 12 van 1 cm hoog, 3,5 x 3,5 cm.
Hier zijn kleine stempeltjes op gebruikt en gestempeld met de versamark en de WOW embospoeder.
De grotere doos  is 8 x 22, 5 cm en 3 cm hoog en steekt er een stukje boven uit.
Deze mag op 25 december geopend worden en daar kan een groter cadeautje  in.
Veel werk maar wel erg leuk om te doen.



Overige materialen zijn:

Pronty Memobord
Gesso white
Aqua Color PK9147 Pretty paper Bloc
Inkpad clear Versamark
WOW Hercules WS174R,
WOW Zeus WS175R,
WOW Cupid WS176R,
WOW Neptune WS177R,
WOW Hero WS178R.
Alfabeth Collectables COL 1350,
Mini nummers Craftables  CR1282
Creatables LR0435 Petra’s Poinsettia’s ,
Creatables LR0438 Petra’s Larix
KJ1720 Ornamented
HT1610 Hetty’s Border Trees
HT1624 Hetty’s Santa Clauses
HT1625 Hetty’s Border Christmas Village

Hele fijne en gezellige dag toegewenst en tot de volgende post.

7 opmerkingen:

  1. Hij is Waanzinnig mooi Thea!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad waanzinnig gaaf Thea. Een prachtig project en een prachtig resultaat. Mooi hoor.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs gaaf Thea maar wat een werk...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee en wat prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Dit bericht is bedoeld voor werknemers, handelaren, boeren en ondernemers die financiële hulp nodig hebben om te slagen. Krijg onze verschillende leningaanbiedingen, krediet met zeer eenvoudige voorwaarden aan een rentevoet van 3% per jaar. Onze overdrachten zijn door de bank verzekerd voor de beveiliging van transacties en u hebt de mogelijkheid om toegang te krijgen tot uw tegoed met een garantie van 72 uur. Neem daarom contact met ons op voor meer informatie, dank u.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com

    WhastApp: +33 756924191

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.