voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


donderdag 8 maart 2018

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,
Van de week lekker zitten kleuren met mijn Clean Color Brush, want ik had weer zulke leuke stempeltjes binnen gekregen om voorbeeldkaarten te maken. Dit is er één van.
Het patroon en de gebruikte materialen kunnen jullie terug vinden op het blog van Hobbycompleet de Duif

klik op de foto voor een groter formaat.

 Knip of snij de cirkel uit wit cardstock. Ik heb op de hele cirkel designpapier geplakt en een klein randje vrij gelaten. ( Verstandig is om het designpapier te lijmen en daarna te snijden en te rillen. Je kan dan nog een beetje schuiven met het vouwen van je rillijnen ). Snij en ril zoals op het patroon staat aangegeven. Spons rondom met de inkt. Stans met de grootste mal uit watercolor papier de rechthoek, stempel hierop het plaatje en kleur in met diverse kleurtjes clean colors . Stans uit bruin de tak, uit donker groen de blaadjes en uit wit de bloemetjes. Stans de helleborus uit zacht geel foam en zet wat bruine streepjes inkt in het hartje. Bewerk ze met een hitte bron. Stans uit groen cardstock wat takje, de vlinder uit wit en stempel de tekst. Plak alles zoals op de foto. Maak een satijnen strikje.
Hoop dat jullie hier weer leuke ideetjes uit kunnen halen voor eigen gebruik.
Groetjes en tot de volgende post.



18 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje geworden Thea...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje lief met olifantje.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat ziet dat er geweldig lief uit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje en mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Dit bericht is bedoeld voor werknemers, handelaren, boeren en ondernemers die financiële hulp nodig hebben om te slagen. Krijg onze verschillende leningaanbiedingen, krediet met zeer eenvoudige voorwaarden aan een rentevoet van 3% per jaar. Onze overdrachten zijn door de bank verzekerd voor de beveiliging van transacties en u hebt de mogelijkheid om toegang te krijgen tot uw tegoed met een garantie van 72 uur. Neem daarom contact met ons op voor meer informatie, dank u.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com

    WhastApp: +33 756924191

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem00:53

    kaarten maken lijkt echt een leuke bezigheid te zijn. Hoe heb jij kaarten leren maken Thea, als ik dat weten mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    Game ស្លត់អនឡាញ

    BeantwoordenVerwijderen
  8. scatter 888 ยืนหนึ่งในเรื่องที่เกี่ยวข้องกับการให้บริการกับเว็บไซต์ pg slot เรามีระบบระเบียบแอดไม่นรอให้แก่ท่านข้ามาสัมผัสการบริการ ที่มีปัญหาเมื่อคุณอยากได้เข้าสัมผัสการเดิมพัน

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PGSlot ทางเข้า มือถือ โลกของ PG Slot ทางเข้ามือถือ ประสบการณ์การเล่นเกมผ่านมือถือที่น่าตื่นเต้น PG SLOT ค้นหาข้อมูลที่น่าสนใจและเคล็ดลับจากผู้เชี่ยวชาญเพื่อเพิ่มความสนุกในการเล่นเกม

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wajik777  เว็บไซต์สล็อตออนไลน์สมาชิกใหม่ 2023 คัดสรรเกม ชั้นแนวหน้าให้ลูกค้า pg slot เลือกสนุกสนานได้ในเว็บไซต์เดียวพนันง่ายด้วยระบบการเล่นที่มีความยั่งยืนมั่นคง ภาพ เสียง 

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem08:15

    pg soft.pg slot โค้ดและสัมผัสประสบการณ์การเล่นที่น่าตื่นเต้นด้วยโบนัสพิเศษและคุณสมบัติที่ทันสมัย PG ค้นพบเคล็ดลับที่ดีที่สุดและกลยุทธ์เพื่อเล่นเกมสล็อตที่ดีที่สุดจาก pg soft.pg ปลดปล่อย

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ninja999 โชคดีๆสล็อต เป็นเกมคาสิโนที่เล่นได้ฟรี pg slot เกมนี้ไม่ต้องดาวน์โหลดแล้วก็สามารถเล่นได้บนโปรแกรมท่องอินเตอร์เน็ตเกมนี้เหมาะกับผู้เล่นที่ถูกใจเล่นเกมสล็อตรวมทั้งอยากได้

    BeantwoordenVerwijderen
  13. pg slot เว็บตรงอันดับ 1 เมื่อพูดถึงความบันเทิงออนไลน์ ไม่สามารถที่จะไม่พูดถึงสล็อตออนไลน์ได้ PGSLOT เกมสล็อตได้กลายเป็นหนึ่งในเกมคาสิโนที่นิยมและเป็นที่นิยมมากที่สุดในยุคปัจจุบันนี้

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mind pg เว็บไซต์สล็อตลิขสิทธิ์แท้ พนันไม่ผ่านเอเย่นต์ ปากทางเข้าสู่เว็บไซต์สล็อตเจ้าใหญ่ของเมืองไทย เดี๋ยวเดียวที่จะพาท่านไปพบกับเกมหลายชนิด pgslot ความสนุกไม่มีใครเหมือน

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ทางเข้าเล่น xlot1688 กำลังมองหาแพลตฟอร์มที่น่าตื่นเต้นและน่าเชื่อถือในการเล่นเกมสล็อตออนไลน์? PG SLOT ค้นพบประสบการณ์ที่ดีที่สุดที่ อ่านคู่มือครบถ้วนนี้เพื่อสำรวจความเป็นไปได้ต่าง ๆ

    BeantwoordenVerwijderen
  16. pg aztec888 เว็บไซต์แห่งนี้ คุณสามารถเข้าชมส่วนต่างๆได้ทั้งสิ้นโดยไม่ต้องเป็นพวก ซึ่งคุณสามารถเข้าดูกรยละเอียดเกี่ยวกับเกมสล็อตที่มีอยู่ pgslot รวมทั้งช่องทาง เพื่อการชนะ

    BeantwoordenVerwijderen
  17. pg slot th เป็นเกมออนไลน์ ที่เกมบันเทิงใจยอดเยี่ยม เล่นแล้วได้จริง เครดิตฟรี 50 เล่นแล้วร่ำรวยทำให้คุณมั่งคั่งขึ้นได้ PG SLOT แค่เพียงคุณร่วมบันเทิงใจกับ สล็อต ต่างๆที่มีให้เล่น ทดลอง เล่น ฟรี ได้แล้ววันนี้

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.