voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


dinsdag 2 april 2013

Goede middag allemaal,
Ik wil jullie even allemaal bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaarten.
De mallen zijn ook zo mooi om mee te werken, je kan er in principe alle kanten mee op.
Wat bloemen er bij en je hebt al een schitterende kaart.
Dit "baby kamertje" heb ik gemaakt voor de dochter van mijn vriendin.
We weten wat het wordt en hoe het gaat heten alleen de datum en het gewicht is nog een verrassing.
Het moet eerstdaags geboren worden,  dus dat hoef ik alleen maar even de datum, de tijd en het gewicht in te vullen op de witte malletjes en dan kan hij gewoon op de post.
Door de Carrousel kan hij gewoon worden opgevouwen.
Ik hoop dat ze hem leuk vind.
Nu spannend want ze moest vandaag naar het ziekenhuis en we hopen voor het laatst.

klik op de foto voor een groter formaat

De gebruikte materialen zijn:
CollecTables Col1313
CrafTables CR1236 en CR 1234
CreaTables LR 0217, LR 0218, LR 0219 en LR 0240
Het papier is van PrettyPaperbloc PB 7041 Hello Sweet baby
De vlaggetjes en lettertjes zijn van Joy 6003/0028 en 6002/0141

Hele fijne middag, groetjes en



8 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart, heel leuk gedaan zo!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh prachtig Thea zoveel leuke details.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh Thea, wat heb je dit mooi gemaakt! Een heuse babykamer, erg leuk om te zien!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Thea,
    Zag je creaties op HJ ... geweldige kaarten!
    De ene nog mooier dan de andere en heb met open
    mond op je blog gesnuffeld.
    Ben dus gelijk volger geworden, zodat ik niks
    moois meer hoef te missen.
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Super mooi Thea, heel orgineel.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.