voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


maandag 29 april 2013

Goede morgen dames,
Gezellig dat jullie weer even langs komen.

Ik heb deze keer een kaart gemaakt met de leuke nieuwe keukenmallen van Marianne Design.
de CrafTables CR1246 en CR1247

Klik op foto voor groter formaat

Ik heb deze kaart in combinatie gemaakt met het leuke papier van het Pretty Paper blocHappy Days PK9095.
Wat een leuke mallen weer en zoveel mogelijkheden.


Zelf voor een man kan je deze mallen gebruiken, er zijn best veel mannen die heel erg lekker kunnen koken (zoals die van mij).
Maak een leuke kaart of stans uit vilt de hele set, lintjes eraan en om een lekker klein flesje speciaal bier, wijn of sap te doen en ze kado te geven.
De dames geef je meestal een bloemetje al je op visite gaat en de mannen staan er dan verloren bij hi hi hi.
Hoop dat jullie er weer een beetje inspiratie door krijgen want het is altijd leuk om ideeën met elkaar te delen.
Het zonnetje komt hier net door de wolken en ik hoop dat het niet is om water tegaan halen.
We hebben die vitamientjes allemaal zo hard nodig.
Ik wens iedereen weer een hele fijne en gezellige dag toe.
Groetjes en


P.S. Kom ook eens kijken op mijn cluppie bij Clubs,nl.
Daar worden ook zulke mooie kaarten en crea's geplaatst.
Rechts hiernaast staat de link.
Kom gewoon eens langs om te kijken en als je denkt dat het ook voor jou leuk is meld je dan gewoon even gratis aan in het forum.

8 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart Thea,
    Ik ga er ook snel mee aan de slag.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diese Karte ist wunderbar. So viele schöne Einzelheiten. Auch die Farben gefallen mir.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,ik ben helemaal weg van jouw kaart zo leuk gemaakt toppie hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit schitterend gemaakt Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een schitterende kaart Thea!!

    Liefs Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Thea, leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi, ik heb de mallen nog even niet gekocht maar ze staan inmiddels wel op mijn lijstje! Jij hebt er een schitterende kaart mee gemaakt, mijn complimenten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ich bin total begeistert, das ist ja ein fantastisches Kartenwerk. SUPER schön und so viele tolle Details, da stimmt alles.
    LG Gisela

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.